Általános szerződési feltételek

1. Bevezető

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) célja, hogy a ev. minden Megrendelője részére azonos feltételekkel kifogástalan szolgáltatást nyújtson.
Jelen okirat a  ev., mint Vállalkozó által kötött szerződések szerves részét képezi, ugyanakkor az egyedi szerződésekben minden esetben utalni kell arra, hogy a szerződő Ügyfél megismerte jelen ÁSZF -ben szabályozottakat és azt elismeri a szerződés részeként. Amennyiben az egyedi szerződésben a Felek el kívánnak térni az ÁSZF-től, úgy az eltérésre, és az eltéréssel érintett részletes szabályokra utalniuk kell a Feleknek.

2. ÁSZF fogalommeghatározások

A Felek egyedi szerződéseibe foglalt ellenkező tartalmú megállapodás hiányában a Felek jogviszonyában az alábbi fogalmak a következő jelentésekkel bírnak.

Szerződés:

  • a Megrendelő és a Vállalkozó közötti jogviszonyt keletkeztető, a Felek által aláírt két oldalú okirat,
  • egyoldalú árajánlat, mely a másik fél elfogadásával szerződéssel egyenértékű kötelemmé válik,
  • egy oldalú megrendelés, ami a másik fél visszaigazolásával szerződéssel egyenértékű kötelemmé válik.

Megrendelő: az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződő partner ill. ügyfél, akinek a részére, vagy megbízásából a ev. szolgáltatást nyújt.

Vállalkozó: ev. – Székhely:  adószám: …).

Felek: a Megrendelő és a Vállalkozó együttes említésük esetén.

Projektvezető:  akivel a Megrendelő a szerződés ügyében kapcsolatot tart.

Műszaki átadó: A Vállalkozó által a műszaki átadásra feljogosított felelős munkavállaló, aki aláírásával igazolja a munka átadását.

Műszaki átvevő: a Megrendelő vagy felelős képviselője, aki munkavégzés befejezésekor a szolgáltatás átvételét és ennek megfelelő dokumentálását bonyolítja, aláírásával minden esetben igazolja a munka átvételét.

Pénzügyi teljesítésért felelős: a Megrendelő vagy képviselője, aki a Vállalkozó által kiállított számla határidőre történő kiegyenlítéséért felel.

Munkaterület: a szolgáltatási tevékenység végzésének, ill. a Vállalkozó általi munkavégzés helye; ennek minősül a munkaszervezéssel összefüggő felvonulási, előkészítési, valamint a tevékenység végzéséhez szükséges anyagok, gépek, szerkezetek, szerelvények elhelyezésére és az előkészítő technológiai munkafolyamatok elvégzésére szolgáló terület is.

Vállalkozói díj: A Megrendelő által a Vállalkozó részére kifizetésre kerülő összeg, mely az árajánlatban, megállapodásban, szerződésben leírtak teljesítéséhez szükséges anyagfelhasználás és a kivitelezés költségeit is tartalmazza.

3. ÁSZF hatálya, felek

Az ÁSZF hatálya főszabályként kiterjed minden olyan szerződésre, árajánlatra, megállapodásra, megbízásra, megrendelésre vagy meghatalmazásra, mely alapján a ev. ellenszolgáltatás fejében napelem tisztítás és egyéb vállalkozói tevékenységet végez, vagy más egyéb szolgáltatást nyújt a Megrendelő vagy harmadik fél részére. A szerződés időbeni hatálya a Felek általi aláírástól, ill. előlegfizetéstől a vállalkozói díj teljes kiegyenlítéséig / állandó megbízás esetén visszavonásig tart.

4. A szolgáltatás igénybevételének menete (megrendelés-szerződéskötés-vállalási idők)

A Vállakozó a megrendelés visszaigazolását követően ajánlatot küld a Megrendelő részére vagy az online rendelőfelületen rendeli meg Megrendelő a szolgáltatást. A Megrendelő tartalmazza mindazokat a szükséges tartalmi elemeket amelyek alapján a Megrendelő tisztában kell legyen mit rendelt meg és annak a szolgáltatásnak mennyi az ára, milyen vállalási idővel és milyen az ÁSZF-től eltérő egyedi feltételekkel kell számolnia. Amennyiben a Megrendelő az ajánlatot aláírásával ellátja és azt szkennelve visszaküldi (elfogadja), úgy a Felek között a szerződés létrejött.

A megrendeléseket több módon lehet leadni:

  1. A honlapon rendszeresített űrlap kitöltésével. Ez esetben a vállalkozó a lehető leghamarabb felveszi a megrendelővel a kapcsolatot.
  2. Telefonon, szóban leadott megrendelést Vállalkozó dokumentáltan felveszi, és a részleteket mihamarabb egyezteti Megrendelővel.
  3. Az Email útján történő megkereséseket Vállalkozó rögzíti, majd a lehető leghamarabb felveszi a megrendelővel a kapcsolatot.

5. Igényelhető szolgáltatások köre választék

A szolgáltatásokat folyamatosan bővítjük a technikai és tudományos fejlődésnek megfelelőn alkalmazható újdonságokkal, ezért a szolgáltatások köre a solarmy.hu weboldalon folyamatosan frissítjük.
Vállalkozói díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások:

Speciális ajánlat földszintes házaknál

  • Vegyszermentes napelem tisztítás 1 tetőfelületen 12 db panelig
  • Tető ellenőrzés (törött cserepek, madár befészkelések)
  • Állapotfelmérés-Fotó dokumentálás.

Földszintes ház

  • Vegyszermentes napelem tisztítás 25 db panelig, minden további panel 1000 Ft/db
  • Tető ellenőrzés (törött cserepek, madár befészkelések)
  • Állapotfelmérés-Fotó dokumentálás


1 emeletes ház

  •  
  • Vegyszermentes napelem tisztítás 25 db panelig, minden további panel 1000Ft/db
  • Tető ellenőrzés (törött cserepek, madár befészkelések)
  • Állapotfelmérés-Fotó dokumentálás


2 emeletes ház

  • Vegyszermentes napelem tisztítás 25 db panelig, minden további panel 1000Ft/db
  • Tető ellenőrzés (törött cserepek, madár befészkelések)
  • Állapotfelmérés-Fotó dokumentálás

6. Kivitelezés

Vállalkozó Megrendelővel szerződést ír alá a megegyezett szolgáltatások kivitelezéséhez, amely végeztével vállalkozó számlát állít ki Megrendelő részére.
Vállalkozó vállalja, hogy a legjobb tudása szerint elvégzi a megrendelt és szerződésben rögzített szolgáltatásokat. Vállalkozó vállalja, hogy időben a munkaterületre ér, valamint megbeszélt határidőre befejezi a munkát.
Vállalkozó vállalja, hogy a munkaterületet tisztán hagyja a munka elvégzése után.

7. Számlázás menete

Vállalkozó számlázási rendszerének használata lehetővé teszi az azonnali kártyás fizetési lehetőségét (a kivitelezés után, helyszínen), így a számlát E-mail-en azon nyomban meg tudja küldeni. Vállalkozó igyekszik környezettudatosan intézni ügyeit, így a lehető legkevesebb papír alapú számlát használni, de természetesen kérés esetén papír alapon is megküldi ügyfeleinknek a számlát.
További fizetési lehetőség az átutalás, ez esetben a számla fizetési határidő 4 nap. Amennyiben a számla a megadott határidőn belül nem kerül kiegyenlítésre, abban az esetben a Ptk. szerint járó kamat (mindenkori jegybanki alapkamat 8% ponttal növelt értéke) kerül felszámításra.

8. Felelősség- garancia

Vállalkozó munkáját felelősségteljesen végzi, célja ügyfeleinek maximális elégedettsége, így munkájáért garanciát vállal.
Műszaki átadó munkatárs személyes ellenőrzést folytat minden munkánál. A munkaterületet kizárólag az ellenőrzés elvégzését követően adja át, melyet minden esetben jóvá kell hagynia a Műszaki átvevőnek, vagyis a Megrendelő erre feljogosított képviselőjének. Magánszemélyek esetében a Megrendelő a jogosult átvenni a munkát.
A Vállalkozó az alkalmazottai által munkakörökben harmadik személynek okozott kárért a Ptk. 6:540.§ (1) bekezdése szerint felel.

9. Panasz

A panasz olyan kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul. Kizárólag névvel és elérhetőséggel rendelkező panaszos panaszát van módunk kivizsgálni.
Amennyiben panaszt kívánnak előterjeszteni, úgy annak a következő a menete:
Szóbeli panaszáról jegyzőkönyvet vesz fel a Vállalkozó, melyet a jegyzőkönyv felvételétől számított 15 napon belül a Vállalkozó kivizsgál, arról írásban, elsősorban a megadott E-mail elérhetőségen értesítést küld.
Írásbeli panaszát a Vállalkozó a beérkezéstől számított 15 napon belül kivizsgálja, arról írásban, elsősorban a megadott E-mail elérhetőségen értesítést küld.
Amennyiben a panasz kivizsgálása kapcsán tett megállapításokkal nem ért egyet, úgy a Megrendelő panaszával jogosult fordulni, a Pest Megyei Békéltető Testülethez (székhely/levelezési cím: 1055 Budapest).

10. Lemondás, elállás

Amennyiben az előre megbeszélt időpontban a munkaterület felmérése után a Vállalkozó úgy ítéli meg, hogy az időjárási viszonyok nem teszik lehetővé a kültéri munkavégzést (fizetős és díjmentes szolgáltatásnál is), úgy a Vállalkozó elállhat a munka aznapi elvégzésétől. Ez esetben közös megegyezéssel új időpontot tűzhetnek ki. Vállalkozó elállást akkor is eszközölhet, ha úgy ítéli meg, hogy a biztonságos munkavégzés nem végezhető, pl. rossz minőségű a tető fedése, csúszik, nyirkos, mohás stb. Ilyen esetekben a Vállalkozónak semmilyen követelése nem állhat fenn Megrendelővel szemben.
Azonnali megrendelői igények visszaigazolásán kívül, Megrendelőnek az egyéb megrendelések tekintetében a munka megrendelőben közölt munkakezdést megelőző 24 órán belül lehet lemondani ingyenesen. A 12 órán belüli lemondás kötbérköteles, a megrendelőben meghatározott díj 20%-a.
Vállalkozó elállhat a kötbér igényétől, amennyiben sikerül megállapodni új időpontról.

Budapest 2024.09.04.